Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op piercing.startpagina.nl

tepelpiercings-strand

merel
30 Jun, 2009 15:39

hoi allemaal,

Ik heb nu bijna een jaar geleden mijn tepels laten piercen, alles is geloof ik goed genezen en ik heb inmiddels de staafjes voor ringetjes laten wisselen (vond ik toch stoerder staan).

Ik zon en liep voorheen meestal topless op het strand, maar nu met mijn gepiercte tepels vraag ik me af, of en welke reacties jullie krijgen? of juist ook niet natuurlijk?

Op mijn HCH heb ik eigenlijk nooit (negatiefe) reacties in bv de sauna gehad,maar die valt dan ook een stuk minder op.

Greetz, een onzekere Merel.

Bewerkt 08 Jul, 2009 21:00
***american-x-tattoo***
30 Jun, 2009 21:49

Gewoon doen zoals je altijd deed, als mensen opmerkingen hebben die negatief zijn is dit meestal uit afgunst. En leuke opmerkingen zijn toch welkom.

Willem
30 Jun, 2009 22:04

Hoi Merel

Je moet gewoon doen hoe jij het wil laat de mensen maar kijken en denken het gaat erom of jij het mooi vind en niet wat een ander ervan vind.Je kan ook bij jezelf denken ja hoor kijk er maar naar Mooi he ik heb ze en jullie niet.

Ik had ook het idee eerst als de mensen er veel naar keken als ik met ontbloot boven lijf liep op de camping zo van wat zouden ze nu denken maar daar wen je heel snel aan en naarmate je ze langer draagt wordt het steeds meer een onderdeel van jezelf en zullen deze gedachten snel verdwijnen dus laat de mensen maar kletsen en denken en doen en wees lekker jezelf.

Sucses deze zomer op het strand.

Groetjes Willem

eric
30 Jun, 2009 23:58

Ik heb hetzelfde als Merel, heb echter geen zin om ze voor de vakantie uit te doen, denk ook (weet wel zeker) dat ze na 14 dagen zijn dichtgegroeid. Je zult er vrijwel zeker een reactie op krijgen, maar ze blijven in mijn vakantie, in Italie, voor iedereen zichtbaar.

Roland
01 Jul, 2009 06:21

ik heb nooit een negatieve reactie gehad. en mensen kijken toch wel. doe ik zelf ook op het strand, je moet er toch wat doen ;)

~~~~LIMBO RUUD~~~~
01 Jul, 2009 10:41

Zeker voor mannen is het zo dat als het andere opvalt, degene zelf waarschijnlijk ook iets met piercings heeft.

Voor dames is het vaak toch dat mannen vaak naar de borsten kijken, en het maakt dan niet zoveel uit of er een piercing in zit ja of nee.

Probeer i.i.g. zelfverzekerd over te komen, zo geef je de indruk dat het eigenlijk niks speciaals is.

Negatieve opmerkingen zal je niet snel krijgen, en anders is het in de meeste gevallen uit afgunst omdat ze zelf de stap (nog) niet hebben durven maken.

Fijne zomer en veel strandplezier.

groetjes Ruud

Erik Doldersum
01 Jul, 2009 13:25

Zoals Ruud al zei, als je topless loopt wordt er toch wel gekeken, of jou nou piercings hebt of niet.

Heb zelf beide tepels gepierced en lig regelmatig zonder shirt op t strandje hier in de buurt, en heb eigenlijk nog nooit rare reacties gehad van vreemden, wel een heel enkele keer dat iemand je dr belangstellend naar vraagt (maar dat waren in mijn geval nog vage bekenden ook, hehe)

Daarbij vind ik mn piercings supermooi en ben ik er trots op, en t maakt me niet uit wie t ziet en wat ze dr van vinden ;)

Edit: Lag ik gisteravond aan water, vraagt zon kerel die bij ons lag: doet dat nou pijn, tepelpiercings? …

Das ook wel de enige reactie die ik kreeg hehe

merel
08 Jul, 2009 21:00

heey thanks voor jullie reacties.

Ik heb er al een stuk meer vertrouwen in.

Het is gewoon niet mijn bedoeling om op het strand over te komen; van kijk mij eens stoer (geil) zijn om topless mijn piercings te showen.

Ik heb deze piercings vooral voor mezelf genomen omdat ik het gaaf en stoer vond staan. en jah ik wil eigenlijk gewoon mooi streeploos bruin worden.

greetz merel