Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op piercing.startpagina.nl

ampallang

prik
16 Sep, 2009 21:05

Ja, nu is de knoop echt doorgehakt.

We gaan voor heftig.

Eind oktober wil ik een ampallang gaan laten zetten.

Alleen vraag ik me af, waar in de omgeving van Rotterdam ze daar ECHT mee bekend zijn.

Het is nogal niet alledaags dacht ik, dus wilde niet naar de eerste de beste.

Ik ben bekend met Queen of Rings en Miranda. Beide geven aan hem te zetten, bij Queen of Rings alleen als een bepaald iemand aanwezig is.

Verder ben ik benieuwd naar ervaringen van mensen die hem hebben laten zetten qua pijn, genezing, en “gebruik”.

Bewerkt 26 Okt, 2009 18:30
~~~~LIMBO RUUD~~~~
17 Sep, 2009 00:51

Zowel Miranda als Queen zijn zeker geen verkeerde keuze, verder zou je ook nog aan Klaus (Ringmaster) in Ridderkerk kunnen denken.

Succes met zetten en alvast een goede genezing.

groet Ruud

prik
19 Okt, 2009 18:02

Nou, deze week ga ik een afspraak maken.

Alleen slaat de twijfel toe: een ampallang, of een apadravya.

Ik heb al een frenum piercing (4mm) en een PA (6mm).

Zou een appadravya samen kunnen met een PA, en welke wordt doorgaans prettiger ervaren?

~~~~LIMBO RUUD~~~~
20 Okt, 2009 12:37

Normaal wordt het gaatje van de PA als startpunt genomen voor de apadravya, alleen zul je dan dus (tijdelijk) even in dikte terugmoeten van 6 mm.

De apadravya staat als zeer prettig voor de partner bekend, maar is tevens ook een van de heftigste die een man kan laten zetten.

Houdt ook rekening met een behoorlijke genezingstijd, ofschoon die wel door het reeds aanwezige gaatje van PA al een voorsprong heeft.

Succes met de uiteindelijke keuze en het zetten.

Groet Ruud

prik
20 Okt, 2009 18:48

en hoe staat het dan met de pret voor de partner met een ampallang?

weet het nog niet zo goed… ben wel blij met mn PA, maar het vrouwtje wil ook wat :P

~~~~LIMBO RUUD~~~~
21 Okt, 2009 10:38

In tegenstelling tot de Apadravya, die niet voor niets zelfs in de Kama Sutra benoemd wordt als “elke vorm van vaginale stimulatie”, zal de Ampallang eerder in de weg zitten als fijn voor de partner zijn.

Wil je het vrouwtje dus blij maken, kies dan beter voor de Apadravya.

Ik weet niet hoe goed je Engels is, maar dit wordt bijv. in BME geschreven;

Many women agree that this is the most pleasurable piercing (in fact, this piercing is mentioned in ancient Indian love manuals, although some people disagree and say this is actually a reference to a sex toy). This is due to the basics of female anatomy: There's not a lot of point in creating pressure and sensation where it's not going to be appreciated, and the best piercing to massage most common female sweet spots is the apadravya.

groet Ruud

Erik7
21 Okt, 2009 19:22

Je kan ook eens een barbell proberen, in tegenstelling tot een banaantje staat deze wat rechter op en dat is heerlijk voor je partner,

Kijk eens bij die Duitse firma C.F. die heeft ze ook van 6mm dik en div lengtes.

pim
22 Okt, 2009 05:55

Hallo Erik,

Heb je een website van deze firma?

Thanks!!!

Pim

prik
22 Okt, 2009 06:25

Dat lijkt me dus een helder verhaal.

De Appadravya is dan een betere optie.

In hoeverre is die te combineren met een PA?

De PA zit aan de ene kant van het toompje, kan dan de Appadravya aan de andere kant?

In wat voor dikte's kan een Appadravya gezet worden?

Erik7
22 Okt, 2009 10:57

( Gewoon op Google het woord Piercings typen! ) Dit is het adres: www.crazy-factory.com